Щодо видачі довідок про склад сім’ї

 

imagesВідповідно до Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця перебування в Україні» реєстрація місця проживання або місця перебування фізичних осіб здійснюється органом реєстрації.

Згідно з Положенням про Державну міграційну службу України (далі – ДМС), затвердженим Указом Президента України від 06.04.2011 № 405/2012, ДМС відповідно до покладених на неї завдань здійснює реєстрацію місця проживання/перебування фізичних осіб в Україні та забезпечує ведення відповідних реєстраційних обліків.

До повноважень підприємств та організацій, які здійснюють діяльність з обслуговування житлового фонду, чинним законодавством не віднесено ведення паспортного обліку, формування та обробки картотек, в яких містяться персональні дані щодо реєстрації місця проживання та місця перебування фізичних осіб, які проживають у житлових будинках, що ними обслуговуються.

Мінрегіоном разом з Державною міграційною службою проведено міжвідомчу нараду з питання визначення функцій підприємств, що надають послуги з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій, у частині видачі довідок про склад сім’ї та утримання паспортистів у штаті підприємств.

За результатами наради підготовлено спільний лист Міністерства внутрішніх справ та Мінрегіону від 25.01.2013 № 1224/Чм/ № 7/20-1079, у якому зазначено, що з метою своєчасного надання державної соціальної допомоги, пільг та житлових субсидій і недопущення зволікання у призначенні всіх видів соціальних виплат до нормативного врегулювання питання видачі зазначених довідок суб’єктам господарювання, що надають послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, житлово-будівельним кооперативам, об’єднанням співвласників багатоквартирного будинку та молодіжним комплексам, сільським, селищним радам необхідно забезпечити видачу громадянам довідок про склад сім’ї або зареєстрованих у певному приміщенні/будинку осіб.

На виконання доручення Кабінету Міністрів від 22.11.2012 № 43514/3/1-12 ДМС розроблено проект розпорядження Кабінету Міністрів України «Про затвердження плану заходів щодо забезпечення виконання Державною міграційною службою України функцій з оформлення і видачі паспорта громадянина України та реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб в Україні», згідно з яким передачу картотек від підприємств з обслуговування житлового фонду до територіальних органів ДМС буде здійснено протягом 2013 року.

Для житомирян:

Управління ДМС у Житомирській області знаходиться за адресою :

м. Житомир, вул Пушкінська, 44

Посилання на сайт управління: http://zt.dmsu.gov.ua/

Опубліковано в рубриці Роз'яснення

Ваш коментар